Zondag 6 oktober

Zondag 6 oktober        Boy belde vanmorgen al bijtijds dat hij naar het ziekenhuis was geweest. Daar constateerden ze malaria, dus pillen en injecties gekregen. Een hele rits… kostte weer flink geld . Omgerekend in euro’s valt t wel mee maar tien euro is voor hen veel geld. Hij had echter ook de code voor de cashpower nog dus die kwam wel met de lunch want hij kwam vandaag niet want hij was ziek. We moesten Fax maar even vragen om water bij te vullen zei hij.  Dat hebben we dus ook gedaan en hij heeft ons gelukkig kunnen helpen daarmee. Ik deed samen met de boys rustig aan. Tot ik een app van Tim kreeg die is vrijdag aangekomen voor een weekje Gambia en had medische materialen voor me gekocht en meegebracht. Die wilde hij graag komen brengen en dan een kijkje nemen bij een lokale familie als dat kon. Dus de planning veranderde, even wat belletjes en ondanks dat Boy ziek was zei Mariama ja hoor kom maar hier heen. Dus wij allemaal snel badderen en omkleden en spullen bij elkaar gezocht. Tim komt met de taxi en pikt ons hier op en dan rijden we door naar Whitehouse. Op Whitehouse keek hij even rond in de oude en de nieuwe woning van de familie Jatta. Hij schrok een beetje van de oude woning geloof ik. Het is zijn eerste verblijf in Gambia dus hij vroeg een aantal zaken aan mij en we zaten even gezellig te kletsen. Ook overhandigde hij me de spullen en daar was ik echt zo blij mee. Er zaten enkele specialistische spullen bij die hij via internet besteld was. Echt een topper is het!!!! Boy lag op een matras buiten naast de fan en was duidelijk flink ziek. Na een poosje ging Tim weer verder, en namen we afscheid. De rest van de dag deden we rustig aan. Ik werkte aan mijn quantitative en deed de was voor Mariama. Ik had vandaag weer eens een Gambiaanse jurk aan en krijg dan altijd veel complimenten. Deze staat me ook erg leuk. Ik maakte een selfie en ik was niet ontevreden over het resultaat. Verder niet zoveel byzonders vandaag.. In de avond gingen we weer richting huis.