Dinsdag 26 maart

Dinsdag 26 maart            Vandaag een stay at home dag en ik heb me op de keuken geworpen. Echt alles in en out helemaal uitgesopt en uitgezocht. Verder ben ik al wat dozen aan het reorganiseren in verband met de verhuizing. Ik realiseer me dat ik extra bananendozen nodig ga hebben om al mijn spulletjes in te verpakken. En hoe kom ik daar hier in Gambia aan. Lol dat wordt nog wat die verhuizing, gelukkig hoeft niet alles in één keer over, maar kan ik beetje bij beetje doen. Dus wellicht dozen “hergebruiken als ik ze daar heb uitgepakt”. Maar ach dat komt ik heb nog tijd. Wat dit betreft komt het wel goed uit dat ik nu niet naar Nederland ga. Want anders had het nog een heel geregeld geworden om hier het huis op tijd leeg en schoon op te leveren en daar alles op te knappen en over te verhuizen. Soms wil ik teveel in één keer en dat werkt hier niet. Dat is nog een Hollandse instelling regelmaat en planning…. Sja in Gambia gaat dat doorgaans anders…. Dus domanding domanding Amber alles komt goed uiteindelijk. Ik heb vandaag lekker het bed verschoond en handdoeken gewassen dus dat wappert vrolijk aan de lijn. Mijn slaapkamer een extra goede beurt gegeven. En zo gleed de dag wel weer voorbij.